Obecnie smartfony są praktycznie konsolami do gier w dłoniach ludzi. Niezależnie od tego, czy siedzisz na tylnym siedzeniu Ubera, na BART, czy siedzisz w samolocie, jadąc na następną konferencję techniczną (tak, patrzymy na Ciebie, RISE), gdziekolwiek się nie spojrzy … ktoś gra w telefon.

App Annie informuje nawet, że gry stanowią prawie 33 procent globalnych pobrań i 74 procent wydatków na urządzenia mobilne w 2018 roku. Same te liczby świadczą o wszechobecności gier mobilnych w dzisiejszych czasach.

Nietrudno zobaczyć, jak gry hazardowe na prawdziwe pieniądze w Total Casino działają w ekonomii aplikacji mobilnych. Oto cztery powody, dla których przyszłość gier to właśnie gry mobilne na telefon.

Porty mobilne

Z roku na rok E3 okazało się największym wydarzeniem w branży gier komputerowych i konsolowych w branży. Jednak gry mobilne powoli zaczęły odgrywać bardziej znaczącą rolę w konferencji, pozostawiając niezatarty ślad w przyszłych trendach w grach.

W ubiegłym roku poznaliśmy „Final Fantasy Crystal Chronicles” – długo oczekiwany remaster jednego z klasyków GameCube o tym samym tytule. Nowa wersja będzie dostępna na PS4, Nintendo Switch a także oczywiście Android i iOS.

To nie pierwszy raz, gdy Square Enix przenosi grę konsolową na urządzenie mobilne. Przez lata widzieliśmy tytuły takie jak „The World Ends With You”, „Chrono Trigger” i „Final Fantasy IV”, które w pewnym momencie zostały wydane na konsolę, a następnie przeniesione na urządzenia mobilne.

Urządzenie mobilne jest jednym z najłatwiejszych sposobów dotarcia do szerokiego rynku graczy, więc naturalne jest, że firmy oferujące gry udostępniają więcej gier dla tej platformy.

eSporty

To, co zaczęło się jako zwykła przeszłość, stało się nowym sposobem na zarabianie na życie. Wielu entuzjastów gier bierze teraz udział w konkurencyjnych konkursach, które nagradzają graczy portfelami w wysokości dziesiątek tysięcy dolarów.

Choć w większości przemysł zdominowany przez komputery PC, w ostatnich latach mobilny e Sport stał się prawie tak duży, jak tradycyjny eSport. Gry takie jak „Call of Duty”, „Arena of Valor” i „Summoners War” to tylko niektóre z najpopularniejszych gier mobilnych w branży eSports.

Dot Esports opisuje, w jaki sposób odbywają się również takie zawody, jak PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile Club Open 2019, który ma pulę nagród o wartości 2,5 miliona dolarów przeznaczoną na cały rok. To nie tylko pokazuje, jak poważna stała się ostatnio mobilna gra e-sportowa, ale także dlaczego coraz więcej programistów będzie programować z myślą o platformach mobilnych.

Czy jest lepszy sposób, aby utrzymać nową grę e-sportową w centrum uwagi graczy, niż mieć ją zawsze pod ręką?

Bezpłatna gra

Przypadkowi gracze stanowią większość graczy na całym świecie, i to właśnie ci ludzie są ukierunkowani na gry mobilne. Jednak wielu zwykłych graczy niechętnie wydaje pieniądze na gry, w które ich zdaniem nie będą grać w przyszłości.

Niektóre z najbardziej dochodowych gier mobilnych, takie jak „League of Legends” i „Fate / Grand Order” są bezpłatne i można je kupić w wielu aplikacjach. Ta taktyka, zwana „od początku do początku”, daje graczom możliwość inwestowania pieniędzy, jeśli chcą, zdobywając dużą lojalność od graczy grających bezpłatnie.

Zachęcając do zakupów w aplikacji, tworzenia specjalnych promocji i sezonowych zakupów, firmy mobilne nadal przyciągają ludzi w głąb lukratywnego świata, który kształtuje przyszłość gier.

5G

Już niedługo gracze nie będą już potrzebować drogiego komputera do gier lub konsoli do uruchamiania wysokiej jakości gier FPS. Zamiast tego będą potrzebować dostępu tylko do szybkiego połączenia internetowego i kanału wizualnego, takiego jak tablet, komputer lub urządzenie mobilne.

Na początku tego miesiąca Apple wyraziło zainteresowanie produkcją mikroukładów we własnym zakresie za pośrednictwem modemu Intela w celu obsługi sieci 5G. Istnieje wiele innych firm mobilnych, które rozpoznają niższe opóźnienia 5G, aby aplikacje działały płynniej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Będzie to miało duży wpływ na jakość i rozmiar gier dostępnych na urządzenia mobilne.

0 / 5. Ocen: 0